19 March 2009

Updated

Last timbang mlm td setakat ini dlm tempoh 2bln lebh aku baru bejaya menurunkan berat badan ni hanya sebanyak 6kg..

Permulaan dlm tempah sebulan lebih turun gak 5kg..lelama mcm slow lak....

Tapi aku dah rasa perbezaan badan nih...rasa ringan sikit...
pakai seluar memang dah terasa sgt longgar..
dan yg paling best semlm sesaje cuba pakai baju kebaya sebelum peknen dulu..dan hasilnya aku berjaya butang semua butang kebaya aku tu....sukkaaaa....sangaaatttt...cuma tang nenen tu terngaga sikit lepas tu tang kain tu nak zip payah sikit...insyaalah sebulan lagi mesti berjaya 100%..

Lepas tu cuba lak baju kebaya yg terakhir aku buat selepas raya hari tu...dan hasilnya dah tentu longgar sgt kan...bila dikira dekat sejengkal gak lebih baju tu...

Harap sebelum jumpa doctor bulan 5 nanti aku dah dpt turunkan 10kg lah hendaknya...

10 comments:

Neeza.Areef said...

CAYOK LA ANIE...
BYK TU BEZA
MMG KAN KALO NK TAU TRN KE X BDN TU TRY PKAI BJ LAMA

Neeza.Areef said...

kang jgn kurus sgt anie..
kang kering mcm papan lapis
wakakakkaka

Anonymous said...

huhuhu... wah caya lah anie... herm... ain ni x tau trn ker idak... cuma diet ku x mkn nasi mlm jer.... g pun kat umah x da mesin penimbang daaa...

p/s... letak la gambo stlh kurus ni.. nak jg tgk perbezaan

Anie said...

niza ~ mcm papan lapis tak cung arrr..keh..keh...

Ain ~ ain tak lah gemuk..ani tgk maintain jer..

nanti dah betul2 kuyus2 baru ambil gambar yer..skrg masih tak puas hati lagi..

Masviona said...

wah bestnya dah dpt turunkan berat badan....5kg tuh byk tu.......ermmm bilalah turn saya lak..ahakss

Ciklinn said...

huaaaaaaaaaaaaaaaa camne leh turun dlm masa 2 bulan 6 kg..... linn dah naik pening diett tapi baru turun sekilo ja.... huaaaaaaaa

kasi tips sikit

Anonymous said...

wahhh tahniah ler

kuat smngt kawan ku ini



utk diri sendiri... "contohi la mereka yg gigih ini... "

ct rahani said...

okeh la tu bd.. 2 bulan 6kg.. gud luck k..

Anie said...

Lin ~ kena bersenam gak..
anie blh dikatakan memula dulu tetiap hari pergi gym....sejak akhir2 dah kurang pergi 2 or 3hari baru sekali pergi tu yg slow sikit kot turun dan seminggu sekali pi erobick

Unknown said...

anie..
camne leh byk ngt tron tu?
tp mmg camtu, memula laju jek dia tron, pastu lambat bebeno sampai wat kiter fedup hehehe