20 March 2009

Tag Sebelum & Selepas

Tag kali nie bertajuk..Sebelum dan Selepas (before n after)

Telah ditag oleh sb

Kalo ikut p-na..tag nie sebelum dan selepas kawen..sebelum peknen dan selepas bersalin..

Sebelum Kawen
1- Sblm kahwin memula panggil awak saya jer..dan nak kahwin baru tukar pangiilan
2- Sblm kahwin selalu gaduh
3- Sblm kahwin sehari tak dengar suara mcm nak mati, dia lah..aku maintain jer (keh...keh...)
5- Sblm kahwin aku banyak pakwe..( wahkah...kah...sorry B...tu kisah lama yer)
6- Sblm kahwin aku baran sikit..
7- Kita org sesama active modelling
8- Kita org sosial gak...kuar mlm..clabbing tu kebiasaan
9- Banyk dugaan yg kena tempuhi sebelum dpt hidup bersama


Selepas Kawen
1- Memula kahwin still banyak dugaan...alhamdulillah berkat kesabaran aku akhirnya kebahagiaan tu milik kami..
2- Tukar panggilan..tak tau neper aku tak leh panggil dia abg mcm geli jer..last2 aku panggil dia "Baby" (waakkahhh..kahh...org dengar lagi geli kan) tp aku peduli apa aku tak geli, Now "Baby" tu dah jadi "B' je. Dia lak panggil aku "Dear" ni sejak kenal lagi dia panggil gini.
3- Aku stop modelling (selepas abis contrak) but hubby still lagi join sampai aku peknen
4- Dan stop jadi budak jahat..tak gi clubbing lagi..

Sebelum Pegnen
1- Enjoy berdua puas2
2- 2 Kli gugur
3- Buat rawatan kat pakar dlm setahun..
4- Dengar apa jer product untuk mudah peknen aku makan
5- Berurut kehulu kehilir..
6- Tekanan yg amat kuat dr sana sini
7- Gugur sekali lagi ketika umur qiesha setahun lebih...

Selepas Besalin
1- 3 bln pertama mcm ada tekanan sikit..entah lah mungkin perubahan hormon..
2- Apa pun happy sgt setelah lama menunggu akhirnya dpt gak baby..
3- Berat badan back to normal before peknen selepas habis pantang
4- Berat naik balik selapas ambil pil perancang..naik hingga cecah 15kg bila stop makan pil berat dah tak turun mcm dulu
5- Kita org laki bini gila shooping barang qiesha
6- Apa ajer buat mesti dahulukan sikecik..



ok niza..setel yer...

bd tak der nak Tag sesapa...kalau sudi dan belum buat sila lah buat..

4 comments:

ct rahani said...

ooo.. baru tau bd penah wat modelling yer.. hehehe..

Neeza.Areef said...

mekaseh anie
cpt je dia jwb.bagus2

Unknown said...

bd..
ena nak wat bole ihikss..

Anonymous said...

auuww..bd modelling gitu..class!! model catwalks ke magazine??

oh..byk kali gak gugur yer?? p-na penah sekali je, sebelum dpt oja..kira cm bunting pelamin la..hik hik..sib baik 4 bulan pas tu dpt oja...alhmdulilah...