21 March 2009

Tag Dr Ena

Award dr Ena



It seems that the award comes with a set of rules which are:

1. Admit one thing you feel awful about (involving being a mom).
Once you have written it down, you are no longer allowed to feel bad.
Remember you are a good mom!

Aku nih kekadang kepala angin sikit, silap sikit mesti kena..lagi kalau aku cakap 2 or 3 kali dia buat tak tau ajer mesti kena pek punya lah, but sama lah dgn mom lain lepas pukul mesti menyesal kan..
Selalu lepas pukul aku akan ckp dgn dia kenapa aku pukul dia, aku nak dia tau sbb aku pukul dia, aku tak nak dia anggap aku suka jer pukul2 dia gitu jer, dan selalunya lepas tu aku akan cakap akan sayang kat dia. Apa pun aku nih memang cepat sikit tangan nih nasib hubby aku jenis yg slow kalau dedua gitu mau lunyai anak aku.


2. List 7 things you love about your kids, you love doing with your kids, or that your kids love about you.
1- Aku tgk qiesha nyer perkembangan alhamdullilah selalu dpt pujian dr taska dia...
diusia dia 3thn dia dah blh mengaji, dah kenal huruf & dah blh sambung ayat sikit2, dah blh mengira, dah tau tulis nama dia, nama papa dan nama mama.

2- Qiesha kalau satu menda yg susah dia nak buat dia akan buat sampai jadi tak kira mcm mana cara pun dia akan selesaikan juga, walau pun ambil masa yg lama dia akan siapkan satu menda nih juga tanpa usik menda lain

3- Qiesha nye hobi swimming, aku dgn hubby memang suka bawa dia pi swimming, nampak dia enjoy sgt kalau dah masuk kolam tu

4- Qiesha paling suka kalau aku balik kerja terus baring2 dgn dia, nampak sgt dianye happy dan manja tu, tp bukan selalu aku blh buat gini sbb balik kerja terus kedapur, siap semua dekat magrib lepas tu baru balik baring2 dgn dia

5- Dia nih nakal sangat..kekadang tu susah nak dengar cakp dan manjaaa sensangat kekdang sakkit hati dibuatnya

6- Qiesha bf sampai umur dia 3thn ( mlm je ), now still lagi curi2 bukan baju mama dia time mama dia tidur, tp skrg tak bagi chance lansung dah...udah besar lah..

7- Paling suka tiap kali dia peluk mama dia akan cakap "alyyn sssaaaaayyyaaangggg...mama" kalau peluk papa lak dia cakp "i love you papa"


( saja jer letak pic nih sbb nak tunjuk betapa gemuknya aku tika dan saat ini - pic thn lepas bln 12 )

3. Send this to 5 other moms of the year that deserve a reminder that they too are the best moms that they can be. Remember to send them a note letting them know you have selected them, and also add a link to your post that directs people back to the person who nominated you.

Tak der sapa nak bagi..kalau sapa yg rajin buat yer..

1 comment:

Ciklinn said...

wah masing2 sibuk dgn tag ni yer... tapi comellkan tag nie..