02 March 2009

Cuti Semalam

Sabtu dan ahad semlm yg sgt membosankan...
duk umah sajer lah..hubby tak der...
terasa boring sgt kali nih...

Ahd semlm kakak ada call ajak pergi tesco..
malas lah mood tak der....kesian kat qiesha..aku tak der mood dia yg rasa tempiasnya..
tak sudah2 dia ajak pergi jalan2..
ptg semlm bawa dia pergi swimming je kejap..

mlm tdi kakak dtg hantar ayam golek sekor..
huh...aku dah lah tgh diet..mcm tak faham2 lak..
tak leh buat apa..aku makan gak lah...
masih ada setengah ekor lagi dlm peti ais tu..
aku dgn qiesha dah makan setengah ekor...
banyak kan kita org makan...dah melayang diet aku..


p/s : db tgh cari class balet untuk qiesha...sapa2 ada information pasal class balet nih tolong bagitau db yer...yg db tau ada kat bangi jer..jauh sgt..kalau blh nak cari area kajang.

2 comments:

attyfir said...

ayoyo..anie..sgt ler sedap..dgr ayam golek..walupun takde picture..

psl kelas ballet..kalo kty tau nanti kasi tau anie ye..

Unknown said...

db... ni takde mood sebab hubby takde ke ataupun takle nak makan ke or ade sumtin dalam prot tu.. ihiks....