30 March 2009

Menangis

Dah lama sgt tak menangis..
hari nih aku menangis..tp belum puas lagi....keadaan tempat tak meizinkan..
kalau kat rumah mungkin aku dah nangis sepuas hati aku aku..

Kenapa aku nangis...
kekadang suatu benda yg terjadi bukan mudah untuk dihuraikan..
aku insan yg teramat sensitif....dulu air mata adalah teman aku...
dan telah aku buang jauh..aku tidak mau dia menjadi sebahagian hidupku...
biarlah kini dia dtg untuk menjadi teman aku sekali sekala..
kerana aku tau dgn menangis sepuasnya blh membuat hati aku lega..

9 comments:

Haslinda said...

lah..napa ni anie...tkpa kdg2 mengangis tu bleh "melegakan"

Siti said...

Bd, jangan jd mcm kassim selamat sudah ye...senyum sikit...

ct rahani said...

sabo yer anie.. klu rasa nangis leh melegakan.. nangis la puas2.. arap2 pas nangis anie ceria kembali.. :D

Neeza.Areef said...

nape anie...nangis geram ke nangis sedih

Unknown said...

pesal ko nanes ni anie..
bawak bersabar anie...
jangan dikutkan sgt prasaan sensitif tu..nnt 3ari 3mlm tak abis ko ase nak nanes... so sabo yeee

attyfir said...

bersabar ye anie..
sesuatu itu kdg diluar jangkaan kita..ade hikmah atas segalanya..allah menduga insan..yg dia sayangi..

Neeza.Areef said...

anie..dah lega lom

TuYa said...

tuya pun nangis sesorg kalau geram..x kira la geram ngan student ke..ngan laki ke..
lega tau bile dah leh nangis..
ape2 pun jangan nangis selalu2 ye..nti abes air mata tu..

Anie said...

yup...betul tu nangis blh melegakan kan..

sb ~ ni nangis sbb sakit hati...tp dah lega dah nih...

ena ~ tu lah telalu ikut perasaan sensitif nih...nasib dah ok..kalau fikir sgt air mata nih kuar jer lah..

tuya ~ skrg dah jarang sgt nangis...dulu kerap gak...nasib skrg dah blh contorl sikit..