04 February 2009

Kembali

Ni hari ketiga aku kerja selepas bercuti panjang dan baru hari nih aku sempat masuk sini dan singgah blog member2.

cuti seminggu..masuk kerja kena buat seminggu punya kerja lak, tp aku bernasib baik sikit sbb boss dah siapkan sikit kerja untuk aku. aku sukaaa...sanggat...kalau tak rasanya sampai skrg aku masih tak singgah sini.

Ingat hari nih nak upload pic tp tak perasan lak thumb drive tak der, harap2 ada kat umah jgn lah tercicir kat mana2 kalau tak nangis aku semua pic aku dah masuk situ dlm camera semua aku dah format kan..

Cuti hari tu palanning banyak tp tak menjadi akhirnya..
cuma sempat pergi c'highland, lepas tu masa kat c'highland lagi hubby dpt panggilan dr boss dia ada kerja kena settle, jadi aku lepak umah lah.

Esok free baru aku upload pic.

Kesempatan tu aku nak minta maaf kat kawan2 yg bagi tag tp aku tak buat lagi,
insyaalah kalau ada kelapagan nanti anie buat yer.

4 comments:

Neeza.Areef said...

wah bd dah kembali..lama x hapdet..sian tgh cuti2 kena pggl keja ek hubby bd

attyfir said...

lama dah tak dgr citer anie..
tak sabau nak tgk gambo anie & family

Masviona said...

slow² update....hiks

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

salam, akak pun sama banyak lagi tag yang belum berjawab