17 February 2009

Boring

Tak der mood lah nak kerja hari ni sbb hati teringgat kat hubby kat umah..he..he...
hubby aku cuti nak pergi hidupkan rod tax keta kancil tu,
semlam dia half day bawa keta tu pergi puspakom.
Dah lama keta tu terbiar gitu tak bergerak, dan dah ramai gak yg nak beli keta tu.

Aku sayang sgt keta tu, biar terletak mcm tu dr aku jual kat org.
Keta tu banyak bejasa kat aku, lepas ada kia aku biarkan keta tu terabai..sian sgt..bukan ku beralih kasih..(cewahh..) tp bonet kancil tu kecik, kalau aku kuar dgn qiesha tak muat nak masukkan stroller qiesha, nak bawa wira hubby jgn harap lah dia bagi.

2bln gak keta tu terbiar gitu, yer lah tak berkesempatan lansung nak jaga, masa tu hubby bz tahan gaban lak.
Lepas tu aku bagi MIL pakai kancil tu, ada gak lah dlm setahun lebih sebelum MIL balik sabah, lps MIL balik sabah keta tu terletak balik sampai lah cuti CNY hari tu baru hubby ku godek2 balik setelah lama aku bebel.

Semlm dgn rasminya keta tu dah pergi PUSPAKOM kena buat medical.
Hari nih lak hari pertama aku bawa kancil tu semula setelah hampir 3thn aku tak bawa...( dah bawa pergi kerja tp rod tax tak der lagi) tak per tempat kerja aku dekat jer..

Bermula esok aku akan bahagi kasih sayang aku seadilnya adilnya untuk kedua keta ku itu..

5 comments:

attyfir said...

wahahaha..bagi kasih syg ye anie..
mcm kty le..

pandai tau kasi kasih syg.sama byk.
kty mmg bawak gilir2 kete..

2 ari kete kancil..2 ari saga..gitu.
lepas tu jumaat tgk mood..

ari cuti mmg kete besar sbb semua family kuar..kira ade gak kete kancil tu digunakan..

kalo jual cam rugi je..

Neeza.Areef said...

adil jgn x adil anie
kalo mandi dua2 kena mandikan

za pn adil gak

seminggu za seminggu hubby

heheheh

Anie said...

kty ~ he..he..kty pun gitu yer...
anie pun nak buat 2 ari - 2ari gak..

tu lah kty...sayang nak jual..biar lah buyuk mcm mana pun tetap jadi pujaan hati ku..

sb ~za..yup kena adil dan saksama..he..he..

ct rahani said...

syg klu jual.. gne jer bd.. mana tau leh turun temurun kt qiesha.. heheh..

Anonymous said...

bahagi kasih seadilnya ye bd..hehe!!