04 December 2008

JJ Card Day

Ok today nak citer pasal semlm yg giler..
semalam aku kan cuti semata-mata nak gi JJ dihari J Card..
walau pun tak gaji lagi aku redah jer...
Pagi kuar mcm biasa mcm pi kerja..
sampai dlm pkl 9 pg, jem tu sbb yg lambat. aku igt aku yg paling awal tp ada org yg lagi awal..parking pun tinggal ciput, aku dpt parking yg atas sekali nasib ada parking lagi.

Masuk terus aku pergi supemarket dia...huh..ramaaaiii...tu...gilerr....troly pun payah nak jalan..aku nih jenis yg malas nak berasak-asak lak.
Ingt nak cari barang dapur sikit tgk dah mcm tu keadaan aku ambil yg penting jer lah, yg btl2 aku rasa murah dan btl2 yg aku perlukan.
Susu qiesha dpt rm79.00 murah tu kalau tak 85 atau 88, aku amik 3 tin, tp nih limited 2tin jer aku suruh member aku angkut satu, suruh dia bayar dulu, kira pun ahad hari tu aku baru beli 4tin kat Tesco, masa tu dpt rm81.90.
Aku ambil minyak masak, kat umah minyak memang dah habis, murah juga selalu aku beli rm29.9 semlm dpt lak 24.00 dpt lak free btl kecik lagi. 2 brg tu memang banyak lah beza dgn harga biasa tu aku sanggup beratur panjang utk bayar.

ok lah layan pic..tak banyak lah amik gambar sbb bz..



Ramai sungguh sampai aku pening pala..baju aku beli 2 helai dgn jeans selai...murraahhhh...offer 70%. Hari nih rasa menyesal lak beli selai jer jeans tu.



tgk nak naik lif pun kena beratur.. panjang..



Ni menu makan tgh hari kita org...

aku bertiga jer, sorang lagi dtg dgn adik dia, nasib dia follow adik dia kalau tak bonet keta aku mesti tak muat sbb kita org bertiga jer bonet dah penuh


Ambil gambar dulu yer sebelum makan..

huh....lapar yer..
yer lah dr pagi kita org tak makan.


Ni jer barang yg aku beli...tak banyak mana pun...


Banyak nih pun habis dekat 1k gak tau...
Tp dkt 1k tu termasuk nih lah..
edit sikit - 2 pic dibawa bukan kita org yg borong nih org lain punya -
Nih gila punya pic..korang tgk lah banyak kan dorang borong.....
Drypers memang murah lah..mamy poko pun ok gak..tp aku beli satu jer..pampers qiesha pun banyak lagi..skrg mlm pun kekadang dia bangun bila nak terkucil..
Aku tgk ramai cina2 jer kat sana...mungkin sbb dorang nak raya..atau sbb memang dorang banyak duit..he..he..
Sebelum balik tu kumpul segala resit pembelian kat JJ dpt tukar nih...aku tak banyak beli nih jer lah yg aku dpt..tp tak blh guna hari yg sama kena guna lain hari..mula hari nih..
Hasilnya...aku memang suka lak J Card day nih...untung sangat..
kalau dikira banyak gak untung....nasib aku belum gaji...kalau dah gaji habis hari tu gak duit aku...
Yg best sekali dpt lagi Voucher...kalau kat sogo dpt point jer lah..

Photobucket

7 comments:

Neeza.Areef said...

wah bd....byk n ye borongggg

attyfir said...

beh ar..anie.lupas nak kim kat anie..
suar ke apa..

Anonymous said...

alamak...denga citer bd nie yg nk kene amik coti gak next week....

tp bln nie dh byk btol amik coti..
bising lak bos ku nnti..huwaaa....

syanis said...

wah ani... tu belum gaji.. klu udah gaji ber K habis nyer yer dak

Anie said...

sb ~ menda wajib jer...kalau ikutkan nafsu nih...lagi banyak..

kty ~ kalau kty bgitau gerenti ani belikan dulu...banyak sungguh offer dia..

nurul - semlm jer ofer gila2 sbb semlm JJ day card kalau hari biasa tak sebegitu sgt

ain ~ tp elok gak tak gaji kalau tak akhir bln nanti kering jer.. Semlm pun bawa cash tak banyak,sapruh drpada tu semua tu hutang dgn bank he..he..

Sitie BUm BUm said...

lemas kalo waktu member day

ct rahani said...

bd, mmg murah giler time2 camnie.. tp bab bersesak2 tu yg x tahan..