01 December 2008

Tag 5

Dpt Tag Dr Sb

5 most CRAZIEST things accomplished in your life
* Drive dr kajang ker johor dgn bawa duit RM15 jer..
* Bawa keta tak de lesen selama 2thn (before kahwin)
* Marajuk dgn hubby lepas tu kuar umah tidur dlm keta kat parking umah jer tp parking lain lah lps tu off tepon. Hubby cari sampai tak blh tidur satu mlm.
* Pernah beli kasut aku dgn qiesha habis dekat 1k. (gila gak ke nih?...gila lah nih sbb membazir jer)
* Pernah telan panedol 15biji..masa ni belajar lagi..umur 19 kot...ada migrain..tp dah telan ubat tak jln gak tu yg pergi telan penadol.


5 words you wish to hear all time
* "Nafkah bulan nih By dah masukkan..BLN NIH LEBIH SIKIT"
* "De punya card credit By dah bayarkan"
* " Nanti aku bayar kau punya duit yer" ( kalau bayar lah...jgn ckp jer )
* " Rindulah.."
* " minyak keta dah penuh..td baru isi"

5 things u love in ur room- 4 je
* Selimut...ni dr umur 9thn lagi...( tp masih ada selimut lain sbb selimut tu dah kecik )
* set katil bealaskan cadar yg cung
* Pic aku dgn hubby ( besar........)
* Almari..solek

5 last speech you wish to say in your last breath3 jek.....
* Unt Hubby
* Unt Anak
* Unt Kakak.
* Mengucap

5 things u do when get bored - 4 jer
* internet
* tgk tv
* Membuta..
* Shopping..

5 persons u LOVE MOST
* Anak
* Hubby
* Kakak
* Nenek
* Mak

5 silly things that u dont want people know but u have to let people know
* Kuat Merajuk
* Boros
* Tak der kerja ( nih utk boss aku jer )
tu jer kot..

Choose 1 and tell why:

Shoe or handbagShoe
* Dedua aku tak leh tinggal....tp aku pilih Shoe lah..kan tak der kasut mcm mana nak jln

Lipstick or mascara
*Liptstick...mascara aku jarang pakai..

Jeans or skirtJeans
* Sejak aku gomuk nih aku jarang pakai jeans, kalau pakai seluar pun bukan jeans punya. Aku selalu pakai skirt..tp skirt panjang yer bukan pendek

Chocolate or ice
* Chocolate...suka makan nih dr aku kecik2 lagi...

Singapore or Indonesia
* Indonesia ~ barang murah..best giler kalau shoping

Fork or chop stick
* Dedua aku selalu pakai...tgk pada makanan yg aku makan...lepas tu baru aku blh buat pilihan..

January or Feb
* Feb kot..sebab tak sampai 30hr

Abdullah Badawi or Anwar Ibrahim
* Tak mau pilih blh kan?..

6 comments:

Anonymous said...

ain sebiji panadol pun ssh mau masuk... ani spi 15 biji.. ish ish ish

Anie said...

tu lah gila kan...
masa tu kepala dah sakit sgt...mcm nak hantuk jer kepala kat dinding...dah tak blh fikir apa dah...

masa telan penadol tu igt tak sampai pun 10 biji rupanya member ckp 15biji

attyfir said...

nasib takde apa..masa anie telan panadol tuh..

Anie said...

kty ~ alhamdullilah tak der apa2 yg teruk

Neeza.Areef said...

btl2 craziest tu bd..kdg2 msa muda x igt ape ek..tu la namanye crziest thing..

ct rahani said...

bd.. merajuk betul tu smpai tido lam kete 1 malam.. ekekeke..