26 December 2008

Cuti Semalam

Semalam cuti umum aku lepak kat umah jer siang tu.
Dlm pkl 12lbh kakak call kata nak dtg..time makan tu...
kat peti ais yg ada ayam jer...
nak kuar beli lauk keta hubby lak bawa kuar pi repair...
belek2 ada lah sikit bahan untuk buat nasi ayam...bolehlah...
Tengah hari tu aku masak nasi ayam jer untuk makan tengah hari kita org...

Lepas makan anak buahh aku nak ajak qiesha pi swimming pool tp aku tak bagi sbb qiesha tgh selsema...last2 dedua anak buah aku merajuk ajak mak dorang balik lak...
Ptg tu hubby ajak kuar cari hadiah untuk qiesha, kita org pi kajang jer..dpt dah menda yg dicari tp ada masalah lak bila nak pi bayar, dorang tak leh lak nak scan itu harga lps tu suruh kita org tunggu supervisor dorang dtg lak, kalau tunggu sekejap tak per gak nih suruh tunggu sampai pkl 8.30 lak masa tu pkl 730 pun belum, hubby ku dah malas nak tunggu kira pun dia belum solat tu yg dia hanggin jer, dia ckp hari nih nak pi beli kat sogo.
Sebelum kita org balik kita org pi makan dulu...
Ni lah makan mlm kita porg malam tadi..
Ni lah menda nyer...
Kalau korang belum makan pi lah makan cepat2..sedap...tp hubby ku tak suka sgt sbb menda nih kan pedas, hubby aku tu mana makan pedas sgt..
Gambar tak terang sgt sbb pakai hf buruk aku tu jer..


5 comments:

attyfir said...

kty suka..sbb pedas gak anie..behnya..

Siti said...

Ramai gak upanya peminat prosperiti beger ni.

Unknown said...

wahhh sedapnye nasi ayaaaammm nyum..nyum..nyum...

kiter tuko link ek anie

Anonymous said...

nyam2 sodapnyer... sy pn x suka pedas..tp hubby i gilo pedas..huh!

Neeza.Areef said...

anie npk sdp je n.ayam tuh...

PROSPERITY...saje nk ancam jiwa raga