12 December 2008

Aqiqah Untk Qiesha

Salam All..

Hari nih baru masuk kerja, meja aku penuh dgn kerja yg boss tinggal...pening pala aku..setengah hari nih duk mendaga kerja yg dia tinggal tu..

Nak citer pasal Raya haji hari tu..
Sabtu ptg bertolak ke kelantan..jalan jem giler...tak pernah lagi aku rasa teruk mcm nih..sampai kuala krai pkl dekat 5am...dekat 12 jam perjalanan dr kl ke kuala krai..kalau ikutkan 6jam jer..


Aku bermlm kat kuala krai umah MIL abg aku, dah tak larat nak terus balik Kota Bahru.
Pagi 7hb aku bertolak ke Kota bahru lak..jem gak..adehai lemah betul, 4jam perjalanan ker kota bahru, kalau ikutkan tak sampai pun 2jam.
Sampai umah mama rilex jap, lps tu terus pi kota bahru shoping2 sikit.
Pagi raya lepas hubby sembahyang kita org terus pergi umah tuan lembut yg nak potong lembu tu, igt nak rakam lah hubbyku siat2 lembu tp lembu tu lak buat hal, jenuh lah dorang duk memujuk lembu tu.


Pkl 12pm qiesha dah bising nak balik, aku pun tak larat lah nak tunggu lelama, aku pun balik lah dgn qiesha tinggal lah hubby dgn abg aku kat sana.
Balik umah kita org pun membuta...
Dlm pkl berapa entah hubby ku balik bawa daging2 tu..




Mlm tu kita org masak sikit buat makan dgn doa selamat sikit...

Pic banyak kat kamera, tak upload lagi..nanti free baru upload.

Akhirnya selesai sudah Aqiqah untuk qiesha

2 comments:

attyfir said...

alhamdullillah selesai ye anie..senang ati kalo dah settle kan

ct rahani said...

owh.. dh settle bahagian qiesha.. vender pun lum buat lg utk aidil.. klu ada rezeki lebih plan tahun depan br nk buat..