20 November 2008

Hari nih

Kerja tak banyak sgt...
kat tgn nih cuma ada satu oder..
nak buat tak der mood.Kenyang sgt kot..lepas makan nih perut pun berat je.

Hari genap 7bln aku kerja kat sini,nak kata ok sgt tak lah juga tp ok lah juga.
Banyak yg menggangu fikiran diakhir akhir tahun nih.
Plan utk thn depan pun masih diawang awangan,
terus disinikah aku atau aku mahu berhijrah.
Kalau mahu berhijrah pun banyak benda yg aku nak fikir lagi,
keadaan baru dan jauh dr keluarga,
sungguh berat aku nak buat keputusan.

Kalau aku berhijrah biarlah aku jadi suri sepenuh masa, bagi tempuan untuk qiesha.
Tp blh ker aku jadi suri..
eemmm...payah gak nak fikir..Biarlah dulu...
tgh lah keadaan mcm mana.

Skrg nih fikir untuk bulan depan jer dulu..
bulan depan raya haji aku nak cuti panjang lagi..
nih pun belum aplly...
susah hati nih nak apply cuti sbb aysik cuti jer...
cuti tu memang dah tak der...
tapi tak blh nak buat apa aku terpaksa cuti gak sbb aku nak balik kelantan nak buat Aqiqah untuk qiesha.
Dah lama nak buat tp tak terbuat buat juga
harap bln depan semua berjalan dgn baik..
Korang doakan lah boss aku angin dia baik time aku mnta cuti nanti.

4 comments:

attyfir said...

insyallah dpt tu anie.kty doakan

Neeza.Areef said...

susah ya nk coti bd

ct rahani said...

bd.. bodek2 sket bos tue.. ekekeke..

Anie said...

kty - harap2 dpt lah

sb -susah sikit nak cuti lama sbb tempat anie nih nanti tak der org sgt yg blh handle

ct - tu lah nak kena kipas sikit