09 November 2008

Chiken Pox

Ni pic ari sabtu hari tu, tak banyak lagi yg timbul


qiesha kena chiken pop..hari jumaat hari tu dah nampak dlm 2 or 3 biji..
hari sabtu hantar taska gak, then cikgu dia ckp tgh musim dah ramai yg kena..patutlah..
ni mesti kes benjangkit, lepas tu cikgu dia tak bagi hantar sekurang kurangnya seminggu.
Aku lak cuti dah tak der..yor lah aku baru kerja kat sini,
cuti tak der ok gak aku blh UL jer..tp kerja aku kalau tinggal lelama susah gak..
jadi setelh difikirkan aku dgn hubby cuti ganti2..
hari ni hubby aku cuti jaga qiesha , esok lak aku..rabu hubby lak..sampailah hari sabtu nih..
harap2 minggu nih ok lah qiesha.
tgk dia tak teruk sgt, tak banyak sgt naik mungkin sbb masa baby dulu aku ada amikkan dia enjection utk chiken pop nih..
tp tak tau lah esok lusa dia naik banyak lak..
harap2 dia cepatlah sembuh.
Ikutkan hati risau gak nak tinggal dia dgn papa dia, walaupun aku tau papa dia blh jaga sebaik mungkin tp rasanya tak sama mcm mama dia jaga kot...
dr aku masuk off pagi tadi rasanya dah 10 kali kot aku call dorang,
last2 hubby aku bising ckp aku mcm tak caya dia jaga..
sorry pa...bukan tak caya..cuma risau jer..kalau qiesha sihat ok jer nih tgh mcm tu..
Td sebelum kuar kerja aku dah siapkan masak utk dorang..
balik umah nih mesti umah aku mcm tongkang pecah..
biasalah kalau dorang tinggal berdua..

5 comments:

attyfir said...

semoga qiesha cpt sembuh..

ct rahani said...

siannya qiesha kena chicken pox.. auntie doakan moga qieha cpt sembuh k..

Anonymous said...

moga qiesha cpat sembuh...

Anonymous said...

sian qiesha... org kata klu musim menuai... mmg musim cikenpox...

tpi skng musim menuai ker ha... ekekekek yer kot

Neeza.Areef said...

sian qiesha...monyok je ha muke...x pe bd biokan dia kuar...nnti x kena lg