22 November 2008

Gloria

Hallooo..semua kenal tak sapa saya??
saya ialah Gloria..saya rasa semua kenal kan dr mana asal saya..
Kenapa saya disini?...saya nak cerita tentang Qiesha dgn Mama Qiesha.
Tahu tak anda semua skrg mama qiesha tgh "beggang" dgn qiesha, yer lah mana tak beggang..ada ker qiesha ckp perut saya sama dgn mama dia..huh...sabar jer lah...

Dah 2 mlm saya tinggal bersama keluarga qiesha, pertama kali saya jumpa qiesha terus qiesha ckp..
"eh..yut dia cit...ma dgn mama kan"??..

lepas tu tak sudah2 duk ckp peyut saya buncit sama dgn mama dia..
sampai lah satu tahap mama dia tak blh tahan..

Mlm tdi mama qiesha sorokkan saya dlm laci..
wwaaaaa...saya sedih tak dpt main dgn qiesha lagi..

tak patut kan qiesha cakap mama dia mcm tu..

tgk perut saya...memang buncit kan??
tp tak lah sama buncit dgn mama qiesha...
kejam sungguh qiesha tu kan..


tgk Marty pun terkejut tgk perut saya...
tp saya tak blh buat apa..sbb dah ditakdirkan saya sebegini..

3 comments:

attyfir said...

wakkakaka..pandainya qiesha..hehehhe

Anie said...

ooo...kty...gelakkan anie yer...

Neeza.Areef said...

kekekek lawak la qiesha...x tahan nk gelak lg...wakakakakaa