21 November 2008

2 MENU UNTUK QIESHA

Mlm td kemalasan nak masak dtg melanda..aku gorengkan nasi jer utk hubby dan qiesha.
Qiesha dah makan nasi goreng setengah pinggan blh dia ckp nasi tu tak sedap minta mihun goreng lak..




Demi anak terchinta aku gorengkan juga sikit mihun utk dia..

last dedua dia makan gak..

Tgk tu makan tadah dgn cawan tak bagi tumpah, aku suruh tadah dgn pinggan dia tak mau dia ckp besar susah...

Yer lah cawan kan kecik senang dia nak tadah..

Tu lah menu qiesha mlm tadi, habis gak dia makan..cuma mihun tu tinggal sikit.
Aku suka tgk kalau lepas dia makan pinggan tu licin jer..
sejuk jer rasa hati nih..

Risau juga kalau tgk dia tak mau makan, skrg nih duk igt main jer suruh makan pun payah, tu kalau dia minta apa2 makan aku cuba ikut kehendak dia janji dia nak makan..

7 comments:

Lina Al Sagoff said...

ahaks qiesha...kemain makan selera ngan masakan maknyer ya...ihihihi...

attyfir said...

wah qiesha..sama cam abg fir.
pandai komplen

Anonymous said...

brselera jugak qiesha mkn ye...
smpi 2 menu dia order ngn mamanya hah...

ct rahani said...

kuat makan gak ye qiesha.. seb baik la mamanya rajin melayankan.. hehehe...

shafa said...

Kl dia makan Alhamdulillah la..kl xnak mkn lagi la susah, pening kepala dibuatnya.

Neeza.Areef said...

wahhh..air tgn mama

syanis said...

syazana pun suka bihun.. tapi bihun sup dier paling suka.. menurun dr ayah nyer.. suka sup..