14 October 2008

Banyak citer

Memang banyak citer tp tak tau nak citer apa dulu...bab..raya nanti last raya baru anie citer..

Ahad semlm ada open haose sikit jemput sedara mara sbb thn nih tak beraya dgn dorang, ada gak jemput member, yg dekat2 jer..
Thank kty dgn miera sbb sudi dtg.
Isnin cuti sbb qiesha semput..tu lah terlbih minum air batu, hari nih half day sbb taska qiesah call kata nafas qiesha kuat lg.

Emm..sebenarnay nak citer pasal nih..
ok anie copy jer dr blog satu lagi yer..



Aku makan menda nih dah 14 pecket tp bukan dlm masa 14 hari lah that mean tak teratur sgt lah aku makan. Mula makan seminggu before raya, raya hari tu stop seminggu, balik kg makan tak igt dunia..he..he…balik sini baru makan balik.
Aku makan gitu jer tak der pantang tak der apa…kalau fikir2 sayang tau beli mahal2 makan tak btl2.

Tdi timbang turun gak berat nih 3kg jer…emm…mcm tak ok lah..tp tu kira biter baik gak lah kan..
Yg tak bestnya aku ukur peha dgn lengan maintain jer gitu…aaaerrrkkkk..frust maaa…dua menda tu yg aku nak turunkan sgt…susah btl lah nak turun kan menda tu lemak tupu dah berkampung kat situ kot. Tang perut memang terasa gak lah perubahannya, agaknya 3kg tu dr perut nih kot..he…he..

Igt mula esok nak buat btl2 lah, aku nih imah tak kuat lah lelagi banyak lah open house sini sana..
Aduhai payah btl nak diet nih kan..

Aku target makan menda dlm 4 or 5 bln paling lama, kalau tak turun gak dlm 10lkg (huh banyak tu) aku nekad nak pi sliming center balik..
tp sliming center pun banyak gak pantangnya...tretment kat LANDON pun tak habis lagi...
wwwaaaaaaaaa.............apa aku nak buat nih...mcm mana nak kuyus nih....

6 comments:

Neeza.Areef said...

bd mkn JDM yer..sedap ke x ek..rasanye msti rasa cam pasir gitu kan

attyfir said...

caiyork bd..kalo tak kuyus pun takpe..ade geng..ekekke

IamALin said...

huby pun minum JDM ni..alhamdulillah turun berat bdn dia & perut pun kempis skit...

atieya said...

ani .. sori tak dpt dtg umah ani ahad lpas .. hasben masuk keje kul 7 pastu ptg tu dia tolong surau .. mlm tu ada jamuan raya kat surau ..
nak balas kredit abih .. heheh

Umi_Aliesha said...

sori jg...smpi kajang dah 10++,..malu plak nak pi...

Anie said...

sb ~ memula makan sedap..lelama dah naik muak lah..tp telan jer lah..

kty ~ he..he...ada geng yer kty..
tak leh lah..anie kena kuyus sbb nak peknen lagi..nanti kalau tak kuyus masa peknen berat lebih dr yg sepatutnya...so sebelum peknen nak kena kuyus sikit..

lyyn ~ anie dengar pun dah ramai yg berjaya..harap2 anie pun berjaya lah sikit..

yati ~ tak per lah...

Umi ~ kalau umi dtg pkl 10 tu ok lagi sbb masa tu ramai org lagi gak..btl2 habis dlm pkl 1230kot